sobota, 4 czerwca 2011

Miasto popiołów - Cassandra Clare

Tytuł:Miasto popiołów (drugi tom z trylogii Dary Anioła)
Autor:Cassandra Clare
Wydawnictwo: MAG
Gatunek: Fantastyka (młodzież) 
Liczba stron:444


Bardzo polecam tą serię książek. Lubie ja bardziej niż ,, Zmierzch''. Bardzo fajna książka , szybko się ja czyta i jest bardo wciągająca.
Jest to jedna z moich ulubionych książek. Pierwszą część tej trylogii przeczytałam, gdyż pożyczyła mi ją koleżanka i nie żałuję.  Serdecznie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Opis Książki:Zapierająca dech w piersiach kontynuacja ,,Miasta Kości''.!!!   Clary Fray chciałaby, żeby jej życie znowu stało się normalne. Ale czy cokolwiek może takie być, skoro dziewczyna jest Nocnym łowcą zabijającym demony, jej matka została magicznie wprowadzona w stan śpiączki, a ona sama  nagle zaczyna widzieć mieszkańców  Podziemnego Świata- wilkołaki, wampiry, wróżki.


Ocena:  6/6

2 komentarze:

  1. Dziękuje za miłe słowa ;)
    Bloog fajny ale przydało by się rozpisywać trochę te recenzje ;)
    Książkę mam w planach przeczytam w wakacje ;)

    Dodaje cię do linek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Twój blog także jest super ;)
    A co do tej książki to od jakiegoś czasu na nią poluję i mam nadzieję, że w końcu ją zdobędę.
    Blog oczywiście dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń