niedziela, 29 maja 2011

Mgła zapomnienia - Bianka Minte-Konig

   Tytuł: Mgła zapomnienia
   Autor: Bianka Minte- Konig
   Wydawnictwo: admus
   Gatunek: Fantastyka (młodzieżowa)
   Liczba stron: 168
 

Jak dla mnie ta książka nie jest ciekawa. Przerwałam ja w połowie bo domyśliłam sie wszystkiego i bezsensowne było czytanie dalej. Książka jest trochę dziwnie pisana. Niby dziewczyna widzi duchy ale  nic sobie z tego na początku nie robi. Pisana prymitywnym językiem jak by przez nastolatkę. Przeczytałam ja dlatego, że polecała mi ją bibliotekarka.




Opis książki: Nagle tuż  przed Victorią z mgły wychodzi nieznajomy. Dziewczynie zapiera dech w piersiach. Mężczyzna wygląda jak jej ojciec w czasach młodości. Na jego twarzy wypisane jest nieme pytanie. Victoria czuje, że musi udzielić na nie odpowiedzi- odpowiedzi na ponurą tajemnicę, która juz dawno spowiła mgła zapomnienia.

OCENA: 2/6                                                                                
                                                       

1 komentarz:

  1. Hej!
    Świetny blog oby tak dalej!
    A co do książki to po twojej opinii na pewno nie sięgnę!
    Zapraszam również na mojego bloga :)
    http://kochane-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń